SiTENE KAYAN YAZI EKLE (SAĞA KAYAN YAZI-SOLA KAYAN YAZI-YUKARIDAN AŞŞAĞI KAYAN YAZI-AŞAĞIDAN YUKARI KAYAN YAZI)

Kayan yazı kodları sayesinde sitenizde-bloğunuzda duyuru panoları,mesaj panoları vb. şeyler oluşturabilirsiniz.Yapmanız gereken sola doğru kayan yazı-sağa doğru kayan yazı-aşşağı doğru kayan yazı-iki tarafa çarpıp dönen yazı-aşşağıdan yukarı akan yazı-yukardan aşşağı akan yazı-yukarı aşşağı çarpıp dönen yazı-kare içerisinde kayan yazı-yanıp sönen titrek yazı-iki satır zıplayan yazı ve maus üzerine geldiğinde duran yazı tiplerinden istediğinizi seçmek ve yazmak istediğiniz şeyleri "YAZINIZI BURAYA YAZIN" yazan yere istediğinizi yazmak.
SOLA DOĞRU KAYAN YAZI
YAZINIZI BURAYA YAZINIZ

SAĞA DOĞRU KAYAN YAZI
YAZINIZI BURAYA YAZIN

İKİ TARAFA ÇARPIP DÖNEN YAZI
YAZINIZI BURAYA YAZIN
,

AŞŞAĞIDAN YUKARI AKAN YAZI
YAZINIZI BURAYA YAZIN

YUKARIDAN AŞŞAĞI AKAN YAZI
YAZINIZI BURAYA YAZIN

AŞŞAĞI YUKARI ÇARPIP DÖNEN YAZI
YAZINIZI BURAYA YAZIN

KARE İÇERİSİNDE SOLA DOĞRU KAYAN YAZI
 YAZINIZI BURAYA YAZIN

YANIP SÖNEN TİTREK YAZI
YAZINIZI BURAYA YAZIN

İKİ SATIR ZIPLAYAN YAZI
YAZINIZI BURAYA YAZIN
YAZINIZI BURAYA YAZIN


AŞŞAĞIDAN YUKARI KAYAN YAZI
(MAUS ÜZERİNE GELDİĞİNDE YAZI DURUYOR)
YAZINIZI BURAYA YAZIN

SOLA DOĞRU KAYAN YAZI
(MAUS ÜZERİNE GELİNCE YAZI DURUYOR)
Kod içerisindeki "width" değerini değiştirerek yazının kayma mesafesini, "scrollamaunt" değerini değiştirerek de yazının geçiş hızını ayarlayabilirsiniz.

YAZINIZI BURAYA YAZIN

3 yorum:

@servis çok teşekkür ederim.artık bu blogda yazmıyorum yeni adresimblog okulu,buraya da beklerim

bende takip ediyorum ama site ismini hazır olunca vermek istiyorum

mrb ben ayça korkmaz ,,,

üye ol bana yardım et saol

http://www.neobux.com/?r=lavark

Yorum Gönder