BLOGGER de KATEGORİ OLUŞTURMA

Bildiğiniz gibi Bloggerde kategori tabanlı yazı yazma seçeneği yok. Ancak kategoriyi kendimiz biraz uğraşarak oluşturabiliriz.. Bu yazımda size blogspotta kategori oluşturmayı anlatacağım. Beraber adım adım uygulayarak bloğumuzda kategori oluşturmaya başlayalım.

  • Admin paneline girişi yapıyoruz
  • Yerleşim/sayfa öğeleri/ gadget ekle yolunu takip ediyoruz
  • Bağlantı listesi ekle seçeneğini seçiyoruz.
  • Aşağıdaki gibi ayarlamanızı yapıyorsunuz.

    • Her yeni kategorileriniz için bağlantı ekle diyorsunuz. Ayrıca etiketlerinizde ilgili kategori adını belirtmeniz gerekiyor.
    DİKKAT!: Etiket Linki :http://siteadi.blogspot.com/search/label/etiket şeklinde olmak zorundadır
    etiket yazan yerde kategori olacak etiketiniz yazılmalıdır.
    Bu 5 maddeyi uygulayarak blogspot sitenizde kategori temelli yazı yazmaya başlayabilirsiniz.

    2 yorum:

    Merhaba verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Oldukça işime yarayan şeyler buldum bu sitede. Benim bir sorun olacak. BU konu ile ilgili değil ama nerde soracağımı bilemedim xD

    Ana sayfada yayınları alfabetik sıraya göre veya benim istediğim bir sıraya göre yayınlanmasını sağlayacak bir yol varmı acaba?

    Paylaşımlarınızı yakından takip etmekte ve çok beğenmekteyim . Motorlu Perde olarak

    paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    Yorum Gönder