SATIŞ ORTAKLIĞI

Get cash from your website. Sign up as affiliate.
Sistemin nasıl kazandırdığını ve üyelik işleminin nasıl yapılabileceğini aşşağıda resimli olarak anlattım..
Peki bu sistemeden nasıl para kazanacağız? Onuda anlatalım:
1-Sitemize koyduğumuz reklamın tıklanması başına 0.05$ veriyor
2-Bizim referansımızla üye olan kişi başına 3$ veriyor.
3-Şimdi de en çok kazandırandan bahsedelim.Sisteme üye olduğumuzda mail adresimizi veriyoruz.Bu e mail adresimize satışı yapılacak şeylerin html kodu gelir,yada siteye girdiğimizde sol menüde BANNER yazan yere girdiğimizde bize satışından ne kadar kazanacağımızı gösteren ve html kodlarını veren sayfa açılır ,sayfadan html kodlarını kopyalayıp sitemize yapıştırıyoruz,insanlar bu ürünlerden aldıkça bizde %30-%40 gibi ürüne göre komisyon alıyoruz..Reklamı tıklayarak sayfaya yönelen kişi başınada para kazanıyoruz.Her türlü kazanıyoruz yani.
Paramız minimum 200$ olduğunda PAYPAL hesabımıza parayı aktarabiliyorsunuz.
Site ingilizce ama sitenin en üstünde google transleter dil seçenekleri sayesinde siteyi istediğimiz dile çevirrebiliyoruz.
Get cash from your website. Sign up as affiliate.
Banere (resme) tıklayıp siteye giriş yapıyoruz..Açılan sitede aşağıdaki resme göre bilgilerimizi girip sisteme kayıt oluyoruz ve kazanmaya başlıyoruz.

10 yorum:

hocam bu site para falan vermiyor 100 dolara kadar normal tıklamaları falan sayıyor ondan sonra artık kafasına göre 1000 tık olsa bile 1-2 tık gösteriyor yani boşuna burda zaman kaybetmeyin derim

ben size www.gcmpartner.com 'u tavsiye ederim. Oldukça iyi komisyonları var.

http://www.gcmforex.com/partners/aw.aspx?Task=JoinT2&AffiliateID=2988 bunada bakınız komisyon dan kazandırıyor

yeniparakazanma.blogspot.com sizleri beklerim :)

satış ortaklığı hakkında detaylı bilgi veren bir blog
e-satisortakligi.blogspot.com

Merhaba

İsmim Uğurcan Harputlu internet üzerinden satış ortaklığı yaparak para kazanıyorum. Bu işe merakla başladım ve iyi bir sisteme denk geldim şu an aylık belli bir gelir elde ediyorum sizde internet üzerinden para kazanmak isterseniz bana ulaşın ve hafta içi 3 gün profesyonel kişiler tarafından düzenlenen ücretsiz online seminerlere katılın sistem hakkında detaylı bir bilgi edinin. Daha fazla bilgi için bana mail atın

İletişim : ugurcan34harputlu@gmail.com

http://sendeevdenkazan.blogspot.com/
beklerim ;)

Üyelik zor da tıklama başına belki bişeyler kazanılabilir.

örnek : www.724havadis.com

Yorum Gönder