BLOGGERE TEMA NASIL UYGULANIR-BLOGGER TEMALARI NASIL YUKLENIR DEGISTIR-BLOGGER SABLON DEGISTIRME

Bloğunuzun orjinal ve şık görünüme kavuşturmak için indirdiğiniz temaları bloğunuza nasıl uygulayacağınızı, resimli olarak anlatacağım.
1.Yüklemek istediğimiz şablonu indiriyoruz.(Burdan İndirebilirsiniz)
İndirdiğimiz Zip dosyası içerisindeki xml uzantılı olanları çıkarıyoruz.Daha sonra
2.Bloğumuzun Tasarım bölümüne gidiyoruz(Kumanda Paneli-Tasarım-Html Düzenle)
3.Önceki şablonumuzu Tam Şablonu İndir Linkine tıklayıp yedekliyoruz.
4.Gözat butonuna basıp çıkardığımız xml uzantılı dosyanın yolunu seçiyoruz.Ardından yükle butonuna tıklıyoruz.
5.Aşşağıdaki uyarıyı görürseniz widgatlari tut butonuna basıyoruz.

6.Şablonu Kaydedip tadını çıkarıyoruz...

9 yorum:

YAHU BU YORUMLAR YERINE NO COMMENT NASIL DEGISIR ACABA HOCAM BİLGİNİZ VARMI_?

comment diye arat html kodları içerisind bul ve değiştir.yada hangi temayı kullanıyorsun söyle nasıl değiştireceğini tam olarak yazayım

peki bu slaytta ıstedıgımız fotografları nasıl ekleyebılırız?

işe yaramıyor anlatımın ,belki de zaman aşımına uramıştır

abi şu blogtaki şablonu nasıl yapmış http://editingsbyonurc.blogspot.com/

@ertuğrul batti
burdaki adresi tıkla istemediğin kadar tema var indir bloguna uygula.
Ayrıca diğer sitelerimede beklerim.
araba oyunları

blog okulu

blog mimarı

yardım ettiğin için teşekkür ederim diğer sitelerine de bakarım

Hocam bu anlattığın eski görünüm ile ilgili herhalde yeni görünümde böyle bir şey yok mu ben mi beceremedim. ?
http://internettenkazansam.blogspot.com

afyon spa, balıkesir spa, bursa spa, Izmir spa, kayseri spa, sıpa, sıpa rehberi, spa, spa nedir, spa oteller, spa rehberi, Türkiye sıpa, Türkiye spa, yalova spa http://turkiyesparehberi.com

Yorum Gönder