SİTENE MESSENGER KODU EKLE

 Yandaki Şekilde Gördüğünüz Live Messenger Kutusunu sitenize nasıl ekleyebileceğinizi anlatacağım. Öncelikle bir Live Messenger hesabınızın olması gerekli(Zaten hemen hemen herkeste vardır):

1.Adım: Hotmail sitesine buradan GİRİŞ yapıyoruz.

2.Adım: Açılan  yere daha önceden var olan mail adresimiz ve şifremizi girip hotmaile giriş yapıyoruz.



3.Adım:"Web'deki herkesin iletişim durumumu görmesine ve bana ileti göndermesine izin ver" kutucuğunu işaretliyoruz.Ardından
Html Oluştur Linkine Tıklıyoruz.

  






4.Adım:
  • Sayfanızda görüntülemek istediğiniz denetimi seçin
  1. Anlık İleti Penceresi
  2. Düğme
  3. Durum Simgesi
  •  Boyutu ve temayı seçin
  • Son olarakta seçtiğiniz tema ve boyuta göre otomatik olarak verilen HTML kodunu sitemize yapıştırıyoruz.
Artık Sitemizde Ziyaretçilerle kolayca iletişim kurabileceğimiz ve canlı canlı görüşebileceğimiz bir Live Messenger Mesajlaşma Kutusu var.

2 yorum:

afyon spa, balıkesir spa, bursa spa, Izmir spa, kayseri spa, sıpa, sıpa rehberi, spa, spa nedir, spa oteller, spa rehberi, Türkiye sıpa, Türkiye spa, yalova spa http://turkiyesparehberi.com

Yorum Gönder